Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Prezidentas grąžino Seimui svarstyti įstatymą dėl naktinių taikiklių medžioklėje

Turinys:

Lietuvos Respublikos Prezidentas Gitanas Nausėda, vadovaudamasis Konstitucija, grąžino Seimui pakartotinai svarstyti Lietuvos Respublikos medžioklės įstatymo Nr. IX-966 5 straipsnio pakeitimo ir Įstatymo papildymo 151, 152 straipsniais ir priedu įstatymą Nr. XIV-2342, kuriuo įteisinama galimybė medžioklėje naudoti naktinius taikiklius.

Prezidento vertinimu, naktinių taikiklių naudojimas medžioklėje nėra būtinas siekiant įstatymo aiškinamajame rašte nurodytų tikslų, pvz. kovos su afrikiniu kiaulių maru efektyvumo ar geresnio pasirengimo krašto gynybai. Šalies vadovo nuomone šis įstatymas prieštarauja pagrindiniam teisėkūros principui – tikslingumui, reiškiančiam, kad teisės akto projektas turi būti rengiamas ir teisės aktas priimamas tik tuo atveju, kai siekiamų tikslų negalima pasiekti kitomis priemonėmis.

Be to, Seimo priimtu įstatymu leidimas naudoti naktinius taikiklius formuluojamas itin plačiai, ne individualaus, o bendrojo leidimo pagrindu. Tai reiškia, kad išskyrus įstatyme nurodytas leidžiamų su naktiniais taikikliais medžioti gyvūnų rūšis, jame nėra numatytos jokios naktinių taikiklių naudojimą ribojančios sąlygos.

Prezidento vertinimu, įteisinus naktinius taikiklius medžioklėje praktikoje būtų labai sunku užtikrinti tokių įrankių panaudojimo kontrolę, dėl to administracinė ir baudžiamoji atsakomybė už neteisėtą naktinių taikiklių naudojimą medžioklėje faktiškai taptų nepritaikoma.

Įvertinkite straipsnį

Įvertinimas: 2.5 / 5. Balsavo: 65

Būkite pirmas ir įvertinkite šį straipsnį!

47 Komentarai

  • Girinis >>Rimondas
    Posted 2024.01.01 at 19:03

    Labai klysti, tamstele, dėl viso to mėšlo, kuriuo tu čia mane apdrabstei. Jeigu žmogus teigia, kad dabartiniai medžiotojai turi viską ko reikia normaliai ir tikrai medžioklei, o medžiotojai šaukia, jog be vienokių ar kitokių naujovių jiems medžioti nepavyks, tai bet kokia kitokia nuomonė bei argumentai tapatinami su sovietinių laikų požiūriu, tampi propagandistu, priešu ir panašiai. Puikiai žinau dėl ko pagausėjo žvėrių ir lygiai taip pat žinau kodėl vienu ar kitu laikotarpiu jų buvo mažiau ar daugiau. Labai prastas etiketas iš medžiotojų pusės manyti, jog kiti yra neišmanėliai, o medžiotojams reikia duoti besąlygišką laisvę. Sutinku, jog per daug suvaržymų bet kokioje srityje atneša priešingą efektą, bet kad medžiotojai dabar beveik šventaisiais patapo ir jų nereikia (ar negalima) kontroliuoti, tai irgi yra graži pasaka. Miškuose beveik kasdien, tai savo akimis matau ir geroves, ir negeroves- tiek miškų, tiek ir medžioklės aspektais. Nežinau kodėl, bet dalis medžiotojų tikrai mėgsta save iškelti aukščiau kitų ir vaidinti didelius ponus- tas jautėsi ir senais laikais, ir dabar. Būtų visai kiti pokalbių ir diskusijų rezultatai, jeigu nusileistumėte ant žemės ir nustotumėte kaltinti žmones nebūtais dalykais. Aš jau maždaug numanau su kuo turiu pokalbį ir jeigu mano spėjimai teisingi, man dar labiau nemalonu ir nesmagu. Taip aršiai siekiate naujovių ir progreso, bet neišsisprendžiate įsisenėjusių ir akis badančių problemų apie kurias rašiau anksčiau. Kai šitų problemų žmonės gamtoje nebematys, va tada ir galėsite sakyti, jog einate vakarietiška kryptimi ir lygiuojatės su aukštos medžioklės kultūros šalimis. Ties tuo ir baigiu šitą diskusiją. Vistiek ačiū ir už tokį dėmesį.

    1
    3
  • Girinis >>Rimondas
    Posted 2023.12.30 at 23:47

    Labai gražiai mokate išversti bet kurio žmogaus su kitokia nuomone skūrą. Visų pirma ir svarbiausia aš net nenusistatęs prieš medžioklę- medžioklė reikalinga kaip svarbi ūkinė šaka ir dėl ti nei kiek neprieštarauju. Netgi tuos radikaliai nusistačiusius prieš bet kokią medžioklę bandau įtikinti, kad medžioklė būtina. Visų antra, tamstele Rimondai, pats drabstaisi mėšlu ir tokiu būdu meti dar didesnį šleifą medžiotojų barikados pusėn. Man blaivytis tikrai nėra nuo ko- nedraugauju su alkoholiu. Bet girtų medžiotojų pilna į visas puses. Kažin kuriam čia reikėtų išsiblaivyti…Turėjau ne vieną nemalonų, netgi pavojingą atvejį, su medžiotojais, kurie pasirodė kaip paskutiniai avigalviai, bet ir tai nesakau, kad visi medžiotojai tokie. Pažįstu ir adekvačių, protingų ir garbingų medžiotojų. Man šioje svetainėje ne vieta, nes turiu kitokią nuomonę?? Tai kur tamstos tolerancija ir demokratija?? Nedavė medžiotojams naktinio matymo taikiklių ir visi pasiuto. Turite tobulą medžioklinę amuniciją, medžiokite į sveikatą, bet nekelkite savęs aukščiau kitų ir gerbkite tuos, kurie ateina į mišką ne kaip medžiotojai. p.s. Nei vienam nesiūliau grįžti į sovietmetį ir medžioti dvivamzdžiais- čia jūs taip ištraukėte iš konteksto. Nei plauko, nei tauko.

    2
    4
    • Rimondas
      Posted 2023.12.31 at 02:57

      Kokia mums malonė teko, pasirodo, kad giriniu pasivadinęs net nenusiteikęs prieš medžioklę. Turėtumėm apsalti iš laimės. Tačiau pasakysiu tą patį, geriau eik iš čia ir nesugrįžk. Nes apie medžioklę nieko neišmanai, dėstai populistų nuvalkiotas frazes ir bandai pamokslauti. Tavo nuomonė čia niekam neįdomi ir niekam nerūpi. Neva nebūdamas nusiteikęs prieš medžioklę skleidi melą. Todėl manau, kad esi eilinis provokatorius, kenkėjas,
      kuris čia atėjo su tikslu pakenkti, kiek įmanoma nuodyti ir teršti erdvę, kurioje bendrauja medžiotojai. Todėl manau, jog didžiausia tikimybė, jog esi čia specialiai atsiradęs priešas. Tačiau žinok, kad alkoholis jau senai nėra problema medžioklėse, su tuo susitvarkė patys medžiotojai. Ne valdžiažmogių, ir ne Mazūronio, kuris politikoje buvo pavadintas lizinginiu partijos pirmininku, baudų dėka žvėrių pagausėjo. Didžiausia įtaką, kad medžiojamos faunos Lietuvoje yra tiek, kiek nebuvo niekada, yra medžiotojų nuolatinis darbas. Kuo mažiau apribojimų ir kontrolės, tuo daugiau žvėrių. Nes medžiotojai saugo ir prižiūri medžioklės plotus, patys išaiškina didžiąją dalį brokonierių, tai yra daro tai, kad ir mūsų vaikai, anūkai ir proanūkiai galėtų medžioti. Ir tik suknista valdininkijos dalis, kurių gyvenimo gerovė priklauso nuo dar egzistuojančių draudimų kiekio ir uždėtų baudų, bei visokie visuomeniniai ekologiniai teroristai kalba vėjus. Pasak jų, tai medžiotojai, gavę naktinio matymo taikiklius, nedelsiant iššaudys visus žvėris. Todėl vertinant girinio tekstuose išdėstytus neva argumentus in corpore su medžiokline realybe, bei politine/rinkimine situacija, nuomonė ta pati. Esi priešas, kuris čia užklydo kenkti. Nors gali būti, kad tiesiog sociopatinio pobūdžio socialinės genetikos klaida – nieko nežinau, bet savo nuomonę apie tai turiu. Ir nesislėpk po tokiais atvejais rusų propagandonų mėgstamu lozungu apie kitą nuomonę, žodžio laisvę ir tt. Medžiotojai žino savo problemas, savo džiaugsmus ir vargus. Ir kasdien dirba, kad problemų būtų mažiau. O tokių veikėjų kaip tu, pagalbos ir patarimų mums nereikia. Keliauk su savo nuomonę iš kur atėjęs.

      8
      2
  • Girinis >>Rimondas
    Posted 2023.12.30 at 18:14

    Išsiblaivyk ir tada dar kartą pasiskaityk savo komentarą- gal tada suprasi kokias nesąmones pripeckiojai apie “medžioklę mylinčius ir geriančius…”. Net šlykštu skaityti…Kas toliau rikuojasi eilėje su eiliniu šaukštu deguto???.

    • Rimondas
      Posted 2023.12.30 at 19:21

      Jei pats neišsiblaivai tai ir toliau džiaukis. Rašiau medžioklę mylinčius ir gerbiančius, Google padėjėjas ne vietoje pataisė. Tiek ir vargų, o to tikrai parodei savo valdžiažmogišką snukį, už tokios detalės užkibai ir pakibai. Tačiau tokiems kaip tu čia ne vieta, nes atėjai savo purvinais batais skleisti leftardinę, šrioderizuotą propagandą. Medžioklė buvo yra ir bus, nepriklausomai nuo tokių kaip tavo kenkėjiškos veiklos.

      7
      3
  • Girinis >> Paco
    Posted 2023.12.30 at 17:27

    Savo durnu komentaru įdėjei dar vieną šaukštą deguto VISŲ medžiotojų medaus statinėje.. Varyk ir toliau savo stiliumi…

  • Girinis
    Posted 2023.12.30 at 15:52

    Gal jau gana medžiotojams cypauti ir keiksmažodžiais koneveikti vieną ar kitą politiką, aplinkosaugininką, fotografą ar gamtininką, kuris pasisakė prieš naktinio matymo taikiklių įteisinimą medžioklėje…Toks vaizdas, kad jeigu nesi medžiotojas, tai neturi žalio supratimo apie gamtą, laukinius žvėris ir medžioklę. Ne vieną ir ne du medžiotojus esu kalbinęs medžioklės ir žvėrių tema, tai nemaža dalis tų pašnekovų sudarė nekokį įspūdį- bendros žinios apie laukinę gyvūniją, medžioklę ir žvėrių atranką daugmaž ties plintusėliu…Kad ir šioje diskusijoje, kokie jūsų komentarai- net gėda skaityti. Ankstesniųjų kartų medžiotojai primityvia medžiokline amunicija medžiojo ir nesiskundė, kad nepataiko, kad prieblandoje jiems reikia naktinio matymo taikiklių. Net su dvivamzdžiais šautuvais be jokių optinių taikiklių sugebėjo išmedžioti stambiuosius kanopinius žvėris ir šernus taip pat. Tik nepulkite manęs kaltinti sovietinių laikų mąstymu- aš juk nesiūlau grįžti į anuos laikus, bet kažko pasimokyti ir padaryti tam tikras išvadas tikrai vertėtų. Ar tikrai šiuolaikiniam medžiotojui taip sunku pasidarė medžioti, kad jau be naktinio matymo prietaisų dievaži niekas nieko negali sumedžioti?? Ar iš jūsų kas nors atėmė šautuvus ir termovizorius, kuriuos jau galite naudoti medžioklėje?? Jums to per mažai?? Gal geriau būtų lavinti medžioklinius įgūdžius nei siekti dar lengvesnių sąlygų, vis pažangesnių ir tobulesnių naujovių, kurios vienareikšmiškai priveda prie to, kad žvėrį medžiotojui surasti tampa labai lengva, o žvėriui išgyventi šansų labai mažai. O juk tikroje medžioklėje ir medžiotojo, ir žvėries šansai turėtų būtų daugmaž apylygiai: medžiotojui pergudrauti ir sumedžioti žvėrį, o žvėriui pergudrauti medžiotoją ir išnešti sveiką kailį. Va tada aš gerbčiau tokius medžiotojus ir sakyčiau, kad tokia medžioklė man nedaro gėdos. Įsiteisinę naktinius taikiklius, ko vėliau užsimanysite??? Medžioklės iš termovizorinių dronų??? Verslininkai ir šiuolaikinė pramonė jums tikrai padės ir tuo klausimu- kad tik pinigų kaip šieno būtų…Iš pradžių medžiotojams pasiūlyčiau susitvarkyti sulūžusius ir pamiškėse nugriuvusius bokštelius likviduoti, susirinkti savo (ir kitų) šiukšlynus- šito dešimtmečiais niekas nemato ir netvarko, nes matomai tvarka ir švara akis bado…Norite geresnio įvaizdžio apie medžiotoją, tai pradėkite gerinti tą įvaizdį visų pirma nuo savęs ir nuo aplinkos kurioje medžiojate- va tada ir pakalbėsime kaip žmogus su žmogumi…

    1
    4
    • Paco
      Posted 2023.12.30 at 17:01

      Tai tu ir vazinek su moskvicium,skambink su diskiniu telefonu ir nesiok telsiu tryskiu sportines kelnes,rukyk belamor kanal ir ryt dar gali paziuret galuboj ogoniok

      7
      1
    • Rimondas
      Posted 2023.12.30 at 17:54

      Tau net nikas toks netinka, nes kalbi ne kaip gamta besirūpinantis žmogus, o kaip provokatorius propagandonas, dėstantis visas šlykščiausias valdžiažmogių ir Lietuvos priešų tezes. Tačiau visų pirma kas tu toks, kad medžiotojai turi gyventi ir gerinti savo įvaizdį pagal tavo norus ir supratimą. Esi niekas, tiksliau eilinis iš tų, kurie sudėtingu metu bėgs iš Lietuvos. Apie medžioklę matosi neišmanai nieko, vien jau kalbos apie lygias žmogaus ir žvėries galimybes kelia juoką. O ar pagalvoji, kodėl Vakarų Europoje ir visur, kur sovietinis mentalitetas medžioklės nenuodijo, senai uždrausta kanopinius žvėris medžioti lygiavamzdžiais (tavo mylimais dvivamzdžiais)? Todėl patarimas būtų čia daugiau nesilankyti, nes esi priešas, kuris į medžioklę mylinčių ir geriančių žmonių erdvę atėjai kaip šlykštus sovietinis politvadovas.

      1
      2
    • 8kinikas
      Posted 2023.12.31 at 08:46

      I6 kur toks atsiradai?

  • VM
    Posted 2023.12.24 at 10:03

    Aplamai tai jau paskutinė riba kada medžiotojai tūrėtų suprasti, kad privalom kovoti už savo teises, už saugią medžioklę ir kad valdžia turi įgyvendinti mūsų lūkesčius, nes mes ją renkam. Naktiniai taikikliai turi būti netgi privalomi medžiojant naktį, o visokie argumentai apie brakonieriavimą su naktiniais taikikliais prilygsta posakiui ” jei turi ………… tarp kojų esi potencialus prievartautojas”. Asociacijos tūrėtų susitarti dėl lobisto kuris oficialiai atstovautų medžiotojų siekius ir poreikius. O jeigu ir toliau nerasim supratimo kelti Lietuvai bylą Strasbūre dėl neveikimo žmonių žūties, sužalojimų atvejų naktį. Visam tam reikalingas vieningas palaikymas, finansai. Manau, kad didžioji dauguma medžiotojų tai supranta ir palaiko.

    32
    1
    • Vaidotas
      Posted 2023.12.24 at 14:20

      100 % pritariu.

      9
      1
    • Jons
      Posted 2023.12.24 at 17:58

      Susimesim advokatų paslaugoms 100+1pritariu

      10
      1
  • Krašto gynėjai
    Posted 2023.12.23 at 13:31

    30 tūkstančių Lietuvos gynėjų, gal koks 10 procentu iš tikrųjų. Ir jie ir taip pasiruošę jau su taikikliais. O čia tie kur komentuoja su gramatinėm klaidom ir rusofašistų keiksmažodžiais eis ginti Tėvynės. Komikai.. Jie matai treniruosis ant šernų, po to ant ruskių. Nekalbėkite visų medziotojų vardu.

    5
    29
    • Rimondas
      Posted 2023.12.26 at 20:50

      Tu tai tikrai joks Krašto gynėjas, net vienaskaitoje. Jei patinka dirbti kenkėju provokatoriumi, tavo asmeninė tragedija.

      10
      1
  • Laisvasis medžiotojas
    Posted 2023.12.23 at 09:45

    Ponai medžiotojai, žemės ir miškų savininkams – medžiotojams palikote tik teorinę galimybę patekti į sovietinių nomenklatūrininkų sukurtus privilegijuotus medžiotojų būrelius ar klubus. Mums savininkams, norintiems reguluoti žvėrių tankį ar saugoti savo pasėlius nuo žvėrių daromos žalos, nenorite leisti medžioti net su mietais. Tačiau patys užsimanėte dar ir naktinio matymo taikiklių. Siekdami šio tikslo teigiate, kad daugumoje Europos valstybių medžiojama naudojant šiuos taikiklius, bet kažkodėl nenorite žinoti, kad toje pačioje civilizuotoje Europoje žemės savininkas savo žemėje medžioja ne žeminančiomis svečio teisėmis ir jo teisė į medžioklę nepriklauso nuo vienvaldžių medžiotojų klubų malonės. Ačiū Prezidentui už veto šiam įstatymui. Ačiū už tai, kad neatėmėte žvėreliams vienintelės gyvybę padedančios išsaugoti priemonės – tamsos. Tai pirmas mažas žingsnelis link teisingumo medžioklės reikaluose. Laimonui Daukšai ir visiems LMŽD klerkams, siekiantiems uzurpuoti teisę į medžioklę, linkėčiau vadovautis demokratijos, teisingumo principais ir nekalbėti visų medžiotojų vardu.

    9
    37
    • Paco
      Posted 2023.12.24 at 11:40

      Pagal tavo surasyma tai tik per tauro raga tau ir medziot.laisvu medziotoju niekam nereikia,nes cia lietuva,bet istatymus irgi zinoti,bent perskaityt pravartu.ukininkai ir misku savininkai kuriu zeme ar miskas yra medziotoju burelio plotuose yra priimami i bureli BE JOKIU papildomu salygu.jei jau taves neima vadinas esi toks pat kaip ir prezidentelis

      16
      2
    • Jons
      Posted 2023.12.24 at 18:09

      Čia turbūt iš tų laisvų žemgrobiu kurie pasidarė Niukolukiečiai už Europos skirtus pinigus kuriuos turėjo gauti visi žemdirbyste užsiimantis žmonės. Bet gavo tik tie kurių giminė arčiau LOVIO!!!

      11
      1
    • ūkininkas
      Posted 2023.12.27 at 08:50

      susišlavei žemę tai dabar tapai “laisvas medžiotojas ir nori ,kad tau ir žvėreliai priklausytų ir niekas pas žemvaldžius negalėtu ateiti be jo žinios, kaip kalhozoo pirmininke nori?

      5
      1
  • Kaunas
    Posted 2023.12.23 at 08:41

    Artėja prezidento rinkimų turas. Pritariu daugumai komentatorių, kad mes medžiotojai turime susivienyti ir aktyviai reikštis agitacijos metu, per medžiotojų skaitomus portalus, draugus ir t.t. Būkime vieningi, nes kitaip mūsų neišgirs nei prezidentas, nei seimas.
    Šiuose rinkimuose, dalyvaus kandidatas Dainius Žalimas. Aš jo asmeniškai nepažystu, bet klausantis jo per tv., man susidaro labai geras įspūdis. Masto šiuolaikiškai ir manau, LT nepadarytų gėdos bent kokiu klausimu.

    8
    10
  • Bratka
    Posted 2023.12.23 at 07:27

    Gal negadinam šovinių ir pinigų, ne šoviniai yra brangūs. Paliekam lapes, mangutus veistis. Tegul nešioja pasiutligę ir kitas užkrečiamas ligas. Gal tada atsikošės, kad naktniai taikykliai reikalingi medžiotojams.

    25
    4
  • Arūnas
    Posted 2023.12.23 at 05:59

    Komunistai ir kaliniai valdo , vienas iš prezidentūros kitas iš zonos ko noret dabridom

    18
    4
  • Nesamone
    Posted 2023.12.22 at 21:32

    Pala. O tai kam alkotesterous naudoja? Griztam i tuos laikus kai paputi i stikline, pareigunas pauosto ir nusprendzia ar geres 🤣

    27
    4
  • Nesvarbu
    Posted 2023.12.22 at 21:27

    Naktimis medžioja tik brakonieriai. Taigi necypaukit ! Kokio velnio braidyti po miškus tamsoje..Žinau daug tokių kurie po mirties aprūpino žmoną metams laiko žvėriena. Taigi prezidentas savo vietoi,o va medžiotojų klanas nežino nei savo vietos nei ribų.

    12
    36
    • Vaidotas
      Posted 2023.12.22 at 21:36

      Labai gaila,bet apie medžioklę jūsų žinios nulinės.Tai gal nejuokinkit.

      35
      6
    • Medziotojas
      Posted 2023.12.23 at 13:41

      Siaip visi zverys , naktiniai gyvunai , tai ka siulai ,medziot dienomis? Visiskai zmogelis neturi supratimo, kad tik ka parasyt.

      21
      3
  • Gintaras
    Posted 2023.12.22 at 20:58

    Praeituose rinkimuose balsavau už Nausėda. Sekančiuose mano balso tikrai negaus. Populistas……

    36
    5
    • Jons
      Posted 2023.12.22 at 22:25

      Ko nepdarisi dėl valdžios??? Matomai komunisteliais jonauskais patikėjo kad parems Laikas pradėti agitacija prieš isverstaskurius, gėriau jau kolūkiečiai

      12
      2
  • Zemaitis!
    Posted 2023.12.22 at 20:21

    Saunuolis Prezidentas! Pagarba jam!

    11
    44
    • Vaidotas
      Posted 2023.12.22 at 21:00

      Nei prezidentas nei tamsta neverti net pagarbos dalelės.Eiliniai pasipūte visažiniai populistai.

      20
      3
  • Paco
    Posted 2023.12.22 at 19:50

    Atkreipkit demesi,kai seimas prabalsavo uz,tu didziuju reksniu net nebuvo seime,kodel?jie jau zinojo kad taip bus,o mes zinom kas ir kam gerai nuciulpe

    16
    2
  • arvydas
    Posted 2023.12.22 at 18:47

    Tas narcyzas populistas galutinai parodė kad nieko nėra vertas.Jau ir taip seimas priskaldė malkų realiai techninį klausymą iškeldami į aukštybes. Visgi kažkaip sutarė nubalsavo,o čia šis veikėjas vėl viską atgal stumia.Jau aksčiau dirbdamas banke savo darbais įrodė kad jam mūsų šalelė visai dzin.Manau rinkimams jau reikia ruoštis dabar kad tokie tipai būtų išmesti istorijos šiukšlynan.

    44
    8
  • Medžiotojas
    Posted 2023.12.22 at 18:12

    Prezidentas pasisako, kad šernus reikia medžiot kuo įmanoma skausmingesniu būdu, kad krašto ginybai medžiotojai nulis, žaliosios madonos rauda, kad medžiotojai niekšai, nešaudo paršingų šernių. Kas mus valdo? Tokios valdžios mums nereikia….balsuojant būtinai turim atsiminti aukšta ir gražų, ir
    beveik 40 plėšikų!

    45
    6
  • Algirdas
    Posted 2023.12.22 at 17:45

    Sveiki, deja, to galima buvo ir tikėtis. Medžiotojus vienijančios organizacijos turėtų nedelsiant imtis priešrinkiminės agitacijos, panašiai, kaip P. Tapinas organizavo prieš V.Tomaševskį.
    Dar yra vilties, kad Seimas atmes veto.

    46
    6
    • Vaidotas
      Posted 2023.12.22 at 17:49

      Pilnai jums pritariu.Dėl seimo vilties dar yra,bet dėl tokio buvusio(manau)prezidento,jokios.

      41
      5
    • ūkininkas
      Posted 2023.12.22 at 19:19

      palaikau , vienos su popieriaus lapelių pastovėjo prie jo namelio ir iš karto buvo reikšmingas

      9
      4
  • Zoßė
    Posted 2023.12.22 at 17:17

    Pala pala nuostabusis, ne už kalnų rinkimai, lėksi kaip kamštis…

    37
    6
    • Jons
      Posted 2023.12.22 at 22:32

      Ruošiamės!Vyrai tik prašau aktyviai labai aktyviai?!!!

      9
      1
  • Vytautas
    Posted 2023.12.22 at 17:11

    Reiktų visus kitusišmaniuosius prietaisus uždrausti, juk tai taip pat blogybė. Kam tas progresas. Juk galima ir be jų išsiversti
    Kažkaip, pas mus visada kitaip, nei kitose šalyse. Kaip ne pas žmones, iš kur tokių “genijų” atsiranda..?

    31
    7
    • Šernas
      Posted 2023.12.22 at 23:03

      Jo iš Čepulio atimti šiuolaikinius objektyvus ir duoti SMENA su juostele 24kadrų

      23
      2
  • Šernas
    Posted 2023.12.22 at 17:03

    Nu aukštas ir gražus NU PAGADYYYYYY

    26
    7
    • Paci
      Posted 2023.12.22 at 19:44

      Nei jis aukstas,nei grazus.bybys zilas

      10
      7
  • Pilietis
    Posted 2023.12.22 at 16:48

    Ir staiga visom botanikėm su pirmininke lezbiete priešakį sudrėko……..
    Prezidentui pradėjo rūpėti kokių būdu mirs šernas, koks jis žavingas ……
    Nu galvojau, tas ne kartą buvo Ukrainoje, matė kur pelai, o kur grūdai….
    Nihuxx! Jiem nerūpi realūs dalykai, nesupranti, kaip jie ruošiasi tai krašto gynybai. Jiem rūpi tik selfius daryt!
    Dvi dienos iki karo pradžios Ukrainoje su visa komanda, jau buvo susikrovę lagaminus. Komandos giminės irgi jau buvo instruktuotos. Pirmi teps slides, o jūs tada laukit naktiniai ir kitos gėrybės atskris iš vakarų!
    O pasitreniruoti ant šernų įrangą ir dar už savo pinigus, nu xuck …..

    21
    5
  • Vaidotas
    Posted 2023.12.22 at 16:23

    Galutinai nusivyliau p.Nausėda.Galvojau,maniau,kad terminas aukštas ir gražus reiškia ir protingas,vykdantis savo rinkėjų valia.Pairodo,kad smarkiai klydau.Asmuo,kuriam rinkėjų {18,000 parašų}valia yra niekas,nėra nei gražus nei protingas .Jis nevertas būti renkamas antrai kadencijai.

    53
    7
  • Rimondas
    Posted 2023.12.22 at 16:15

    Iš to tik viena išvada darosi- prezidentui svarbiausia rinkimai. O populizmas ir demagogija jam smegenis užpylė. Panašu, kad ir veikiantis prezidentas medžiotojus išsirinko priešais, kuriuos puldamas bandys rinkti visokių ( nepolitkorektiškus keiksmus praleisiu) balsus. Pasirinkimas sakyčiau neprotingas, nes tie, kas šaukė už vetavimą ir jų elektoratas, už G.Nausėdą nebalsuos ir taip. Todėl tokių sprendimų prezidentas tikrai atstūmė nemažai savo galimų rinkėjų. Manau, kad medžiotojų bendruomenė turi pateisinti prezidento pasirinkimą ir ateinančiuose prezidento rinkimuose už G.Nausėdą nebalsuoti.

    44
    6
  • Dv
    Posted 2023.12.22 at 16:00

    Laba Diena,!!!!!!!! Kaip jau rašiau šitam mūsų savimailai ir gamtosauginių fondų globėjui prezidentui dzin krašto ginyba!!!!; Kas šitą dar antrai kadencijai rinks tas bus p——–ras!!!!!!!!!

    40
    7
  • Antanas
    Posted 2023.12.22 at 15:58

    Ir ką čia bepridursi…..

    15
    3

Komentuoti

Pulsar Telos
Atnaujinamas termovizorius

Žiūrėti apžvalgą