Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Tomai, ačiū, kad parodėte tikrąjį žurnalisto veidą

Turinys:

Kodėl vienaskaita? Nes tie žurnalistai, kurie iš didžiosios raidės, nenusipelno būti lyginami su Jumis.
Perskaičius Jūsų nuomonę sumišimas apėmė, lyg ir blogis mes – medžiotojai, bet yra ir gerų iš didžiosios raidės. Tad niekaip nesuprantu, kodėl reikia bijoti eiti į mišką, jei yra ir medžiotojų iš didžiosios raidės. Ar dėl to, kad kažkoks asmuo turintis medžiotojo bilietą, labai neaiškiomis aplinkybėmis ir sąlygomis, pasak jo paties, sumaišė šerną su stumbru?

Sutinku. Taip, asmens poelgis nepaaiškinamas, o pasiaiškinimas vertas anekdotų karaliaus pasirodymo, bet kuo čia dėti visi kiti medžiotojai? Kas būtų jei visi piliečiai visus Jus, žurnalistus, prilygintų jūsų profesijos pasižymėjusiems atstovams. Ar visi žurnalistai šventi? Nebuvo jūsų bendruomenėje nė vieno, kuris anonsuodavo melagingas žinias, nebuvo nė vieno, kuris pardavinėjo straipsnius, ar tokio, kuris už atitinkamą mokestį pradėdavo oponentų ar konkurentų žurnalistinius tyrimus?

Taip, Jūsų jaunatviškas maksimalizmas ir garbės troškimas pakišo jums koją, tik taip tai galiu suprasti. Tad, koks šio Jūsų straipsnio tikslas? Sumenkinti medžiotojų bendruomenę ar sukelti priešpriešą tarp medžiotojų ir paprastų piliečių, o gal tiesiog banalus noras surinkti kuo daugiau “click’ų” ir “like’ų”, sulaukti vadovybės palankaus įvertinimo ar net didesnio atlygio?

Tad pamąstykite, kuo jūs skiriatės nuo Jūsų minimo “medžiotojo-mėsininko”, kuris eina į mišką tik mėsos, kai Jūs pats rašote straipsnį tik vardan “click’ų” ir “like’ų”. Tai Jūs tada – “žurnalistas – fantazuotojas”. Tas pažeidėjas “neskyrė” šerno nuo stumbro, kad ir kaip tai paradoksaliai skamba, bet Jūs neskiriate vieno asmens nuo visos bendruomenės ir dar gąsdinate visą visuomenę, jog nesaugu miške, nes “jie” gali nušauti.

Suprantu ir tai, kad peno Jūsų genialumui įpūtė žodis – politikas, dar pakurstė, jog kai kurie politikai pabandė užstoti savo kolegą. Bet prie ko šioje situacijoje tas paprastas medžiotojas – ne politikas, tas, kuris gyvena kur nors provincijoje ar miesto daugiabutyje ir su politika susijęs tik tiek, kiek per rinkimus atlieka savo pilietinę pareigą ar per giminės balių papolitikuoja.

Mūsų bendruomenę sudaro apie 30 000 asmenų. Turime ir vyrų, ir moterų. Turime ir jaunų, ir senų. Mūsų gretose yra įvairių profesijų žmonių. Taip, politikų taip pat yra, bet yra medžiojančių ir žurnalistų. Tai medžiojančių žurnalistų reikia miške bijoti ar ne? O medžiojančių gydytojų, mokslininkų, santechnikų, šaltkalvių, namų šeimininkių, bedarbių ir tt… Nes šįkart medžiotojas – politikas “susimaišė”, bet nesu tikras, kad tarp “susimaišiusių” medžiotojų, nėra buvę medžiotojų – žurnalistų ar kitokių medžiojančiųjų profesijų atstovų.

Aš neteisinu šio pažeidėjo – Jono, ir man gėda už jį ir jo pateiktą pasiaiškinimą, bet man lygiai taip pat gėda ir už Jus. Jis savo poelgiu apjuodino medžiotojus, o jūs lengva ranka ir smailia plunksna jį prilyginate visiems medžiotojams ir gąsdinate mumis visą visuomenę, bet tuo pačiu juodinate savo bendruomenę. Medžiotojas tai ne profesija, medžioklė tai mūsų hobis, laisvalaikio praleidimo būdas, o kad tarp mūsų 30 000 asmenų vienijančios bendruomenės atsiranda keletas tokių, kurie mums garbės neprideda, nereiškia, kad ir likusieji tokie patys. Nes jei pasak Jūsų reiškia, tai Jūs taip pat esate žurnalistų etalonas (neduok dieve buvo koks medžiotojas – žurnalistas įkliuvęs brakonieriaujant), kuris vieną asmenį sugebate sulyginti su visa bendruomene.

Taip, mūsų bendruomenė yra nemaža. Taip, mūsų bendruomenė turi problemų. Tačiau didžioji mūsų bendruomenės dalis yra tie, kiti, medžiotojai iš didžiosios raidės. O Jūsų?

Ar paprasti medžiotojai kalti, kad politikai nori medžiotojais būti ir verslininkai taip pat. Ar paprasti medžiotojai kalti, kad jie ten ne vieną, pasak Jūsų, reikaliuką aptaria ir sutaria. Tai gal rašykite apie tai kokių profesijų, visuomenės sluoksnių ar šiaip rasės ir tikėjimo žmonės negali būti medžiotojais.

Sprendžiant pagal Jus, žurnalistu taip pat nesunku tapti ir gali kas tik panorėjęs. Todėl ir turime tokią situaciją, kai baugu laikraštį nusipirkti ar naujienų portalą atsiversti. Jei neapjuodins, tai dėl “click’ų” ir “like’ų”, bet kokias fantazijas parašys, kurios su realybe nedaug bendro turi.

Tad, atminkite, medžioklėje nebūna politikų, ten visi lygūs – tiesiog medžiotojai, o politikoje nebūna medžiotojų, nes ten tiesiog politikai. Tačiau tarp medžiotojų yra žmonių, kurie save vadina politikais, o tarp politikų yra žmonių, kurie save vadina medžiotojais (“vadina” yra raktinis žodis Jums). O medžiotojas – politikas ar politikas – medžiotojas, ar kaip ten norite juos vadinti, tiesiog neegzistuoja.

Tad, kaip mes nebijome skaityti spaudos ar naršyti po naujienų portalus, niekam nevertėtų bijoti vaikščioti, ilsėtis ar grybauti miške. Asmuo sumaišęs šerną su stumbru sulauks to ko nusipelno, tačiau dėl jo klaidų visa bendruomenė nėra kalta.

Ir pabaigai tikrai rimtai: Tomai, ačiū, kad dar kartą parodei tikrąjį žurnalisto veidą.

“Miske.lt”
Medžiotojas

Įvertinkite straipsnį

Įvertinimas: 5 / 5. Balsavo: 2

Būkite pirmas ir įvertinkite šį straipsnį!

20 Komentarai

  • Gytis
    Posted 2020.01.23 at 02:13

    Kur drąsiojo , iš didžiosios raidės Medžiotojo ir šio apgailėtino straipsnelio autoriaus vardas ir pavardė? Tomas Janonis bent jau nebijo pasirašyt savo straipsnių, o čia kas? Anonimas iš didžiosios, nebijantis anonimiškai pavaryt ant žurnalisto, kuris visai teisėtai piktinasi medžiojančiais neadekvačiais proto ir dvasios impotentais, kuriuos mūru šoka ginti visa anoniminė medžiotojų falanga. Gėda tiesiog.

    2
    5
    • stebėtojas
      Posted 2020.01.23 at 23:42

      Dar vienas narsusis durnaliuga pasisnarglėjo anonimiškai … dėl anonimiškumo … nu tiesiog žiauriai tupai atrodote 🙂
      Sedėkite savo delpyje, adekvačiai ir teisėtai pilstikytės savo š kiek ten jums reikia, ko jums čia prireikė?

  • Kostas
    Posted 2020.01.15 at 14:08

    Gerbiamieji, dabar laisvos, tikros žurnalistikos jau seniai nebėra. Daug metų dirbau žurnalistu ir puikiai tai žinau. Ji buvo tik nepriklausomybės atgavimo metais. O prieš tai reikėjo tarnauti komunistų partijai ir bet koks žurnalisto straipsnis buvo kontroliuojamas. Dabar visa spauda, radijas ir televizija turi savininkus. Politikai tai puikiai žino, ir, jeigu reikia apdergti kokį Joną ar Petrą, tai žino į kokią žiniasklaidą kreiptis, kokiai partijai, ar verslininkų kompanijai ta žiniasklaida palanki.
    Puikus straipsnis, ir nieko čia nepridėsi.

    4
    1
  • Justas
    Posted 2020.01.13 at 17:53

    Jaigu valgote mėsa tai jūsų rankos nei trupučio nesvaresnes nuo kraujo nors jum ir patiems netenka to zverelio nužudyti o seip mokslininkų yrodyta kad ir augalai jaučia skausmą ir patire stresą tai kaip tada elgtis? Kad jau niekas nuo musu prigimtinio noro maitintis nenukentėtų? Atsakymas kaip ir aiškus bet kolkas negirdėjau kad kas nors taip būtų pasielgęs o tiek kiek medžiotojai išleidžia pinigų medžioklei ir gyvūnų maitinimui būtų galima nemažai mesytes nusipirkti taigi čia nėra pagrindine priežastis kodėl mes medžiojame

  • Waldas
    Posted 2020.01.11 at 21:25

    Turint omeny ,kad stumbro su šernu NEĮMANOMA sumaišyti būtų įdomu išgirsti kokią nors labiau tikėtina versiją.Šauta lygiavamzdžiu iš 100-150 metrų kaip teigia durnaliūgos (nežinojau tokio naujadaro ) ir labai taikliai ,vienas šūvis.Jėgeriai turintys teisę “išimti stumbrus iš gamtos ” tada šaudo kur kas prasčiau ,nes vieno šūvio niekaip nepakanka. Varovai šernų bandos nematė.Bet matė stumbrus…bet čia detalės.Kodėl viešai neparodžius plačiąjai visuomenei ,kad pono Jono Slapšinsko poelgio netoleruojat?

  • Krabas
    Posted 2020.01.08 at 22:39

    Apgailėtinas paverkšlenimas. Užkliudė tauriuosius medžioklius! Pamanykite! Metų metais gydytojai, policininkai, verslininkai maišomi su purvais. Ir ką? O čia, pamanykit, pavartojo daugiskaitą. Vieša paslaptis, kad brakūšina kartas nuo karto daugelis medžioklių.

    11
    14
  • Saulius
    Posted 2020.01.08 at 21:35

    Kol mūsų tarpe bus tokių “violetų”, gyvenimas į gerąją pusę nesikeis. Bukas fanatizmas ir absoliutus profaniškumas, paslėptas po “geranoriškumo” skraiste.

    7
    1
  • Nerijus
    Posted 2020.01.08 at 19:40

    100% pritariu straipsnio autoriui

    13
    4
  • Pilietis
    Posted 2020.01.08 at 16:50

    Būtų labai puiku jeigu šio autoriaus šaunų straipsnį perskaitytų visi gerbiami žurnalistai ir nelabai gerbiami durnalistai. Labai taiklios ir objektyvios mintys!
    O redaktorius prieš priimdamas į darbą tokį durnslistą, jau turi išsamią jo darbo recenziją 😂.
    Dar norėčiau užjausti Violetą, kuri niekaip nesupranta šiuolaikinio žmogaus egzistencijos. Jeigu pilna burna valgydamas, mėsą, žuvį ar suknistą morką jautiesi nieko nežudąs, tai esi tiesiog diletantas strutis su galva smėlyje. Mes medžiojame viešai, o skerdyklos tai daro už jus ir pasislėpę!

    19
    3
    • Deividas
      Posted 2020.01.08 at 16:52

      10 balų už komentarą 😉👍

      8
      2
  • Algirdas
    Posted 2020.01.08 at 12:33

    Ačiū tau Deividai, puikiai išdėstęs mintis.

    13
    1
    • Deividas
      Posted 2020.01.08 at 12:35

      Sveiki, ne mano čia mintys nors jos labai panašios, o vieno teisingai mąstančio žmogaus, kuris panoro likti anonimas.

      22
      1
  • Rita
    Posted 2020.01.08 at 12:08

    Žurnalistas ir yra žurnalistas. Kai dėl medžiotojo, tai supainiojimas juokingas, bet nkrs neneigia kaltės prisipažgsta tegu taip ir lieka, palikit žmogų ramybėje. Violeta mmatosi tik komentuot o kas yra medžioklė ir kam skirta visiškai nenutuokia. Dar straipsnyje buvo minima , kad medžiotojais gali tapti kiekvienas, vos iš gatvės atėjęs, kad reikia grieżtint tvarką tampant medžiotoju yra nesąmonė. Jei nors kiek žurnalistas būtų tuo pasidomėjas žinotų, kad pakankamai ” saugiklių” yra kelyje tampant medžiotoju tai tikrai nėra taip paprasta pradedant medicinos išvadom, gera charakteristika ir t.t.

    16
    2
  • Tas pats
    Posted 2020.01.08 at 09:48

    Galeciau bet ne viesai,jei trumpai tai akcizines prekes,o kai prispaude tai dabar zveju krautuvele atsidare ir lyg uzriso viska

    3
    2
  • Violeta
    Posted 2020.01.08 at 09:34

    Bet kokiu atveju medžiotojas yra žudikas, net jei ir reikalingas gyvūnų kiekio reguliavimas, nušauti gali tik žiaurus žmogus. Juk teismo budeliu tikrai ne kiekvienas galėtų būti, nors jie vykdo teismo sprendimą.

    8
    71
    • Auksė
      Posted 2020.01.08 at 10:34

      Eik jau tu, Violeta 😀

      21
      7
    • Deividas
      Posted 2020.01.08 at 11:12

      Gerb. Violetą, nelabai kam įdomi Jūsų nuomonė jei atvirai 🙂

      23
      5
  • Nevatnikas
    Posted 2020.01.08 at 09:30

    100% pritariu,beje tomukas yra is raseiniu,todel vietiniai puikiai zino,kuo jo tevukas daug metu vertesi,kokiais pinigeliais uz tomuko moksla mokejo…

    28
    2
    • Deividas
      Posted 2020.01.08 at 09:34

      Gal galite plačiau?

      11
      2
  • Gintaras Stanišauskas
    Posted 2020.01.08 at 09:14

    Labai gerai ir taikliai parašyta. Vakar tokios mintys kaip tik ir buvo apėmusios po jo tokių straipsnių.

    35
    4

Komentuoti: Violeta Atšaukti atsakymą

This Pop-up Is Included in the Theme
Best Choice for Creatives
Purchase Now